Reisdag 5 - Op naar de woestijn - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van CharLily - WaarBenJij.nu Reisdag 5 - Op naar de woestijn - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van CharLily - WaarBenJij.nu

Reisdag 5 - Op naar de woestijn

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg CharLily

09 Oktober 2019 | Marokko, Merzouga

Vandaag ging onze reis van Meknes naar Erg Chebbi-Merzouga. We hadden een mooie rit van 465 km voor de boeg. We kwamen langs het atlas gebergte. We hebben veel verschillende landschappen gezien. Onderweg zag je wilde apen. Maar ook de schapen en ezels zie je hier veel. Het laatste stukje gingen we richting de zandduinen. Daar overnachten we nu en morgen gaan we daar rijden.

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018