We hebben een auto! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van CharLily - WaarBenJij.nu We hebben een auto! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van CharLily - WaarBenJij.nu

We hebben een auto!

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg CharLily

02 Juni 2019 | Nederland, Harderwijk

Het is een tijdje stil geweest hier in ons reisverslag, maar op de achtergrond is er een hoop gebeurd. En het belangrijkste van al die voorbereidingen is misschien nog wel: Er is een auto!

We gaan deelnemen aan de rally met een Nissan X-Trail! De komende maanden gaan we de auto helemaal klaar maken voor de reis: wat onderhoud, schoonmaken maar uiteraard ook bestickeren met onze sponsoren.

Over sponsoren gesproken: We zijn nog steeds op zoek naar sponsoren die ons een handje willen helpen. Dat kan financieel maar ook door het sponsoren van goederen. Zodra we een overzichtje hebben qua spullen, dan zullen we die ook delen. Voor donaties kun je terecht op: https://www.doneeractie.nl/charlily-challenge/-34638?fbclid=IwAR3INpY_HhXLu7WAV6PDAgRhF-SO9vPn02YEBa2TZTaix-knQabO6BRwjXI

Tot de volgende update!

Team CharLily

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018