Reisdag 19 - Senegal - Reisverslag uit Toubakouta, Senegal van CharLily - WaarBenJij.nu Reisdag 19 - Senegal - Reisverslag uit Toubakouta, Senegal van CharLily - WaarBenJij.nu

Reisdag 19 - Senegal

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg CharLily

23 Oktober 2019 | Senegal, Toubakouta

Antwerpen Banjul Challenge - Reisdag 19
Lac Rose - Touba Kouta

Vandaag ging onze rit van Lac Rose naar Touba Kouta. Ongeveer 280 km. We namen de toeristische route. We zien onderweg veel dingen waar we ons over verbazen. Zoals de (school)bus. Een bus zonder ramen die helemaal vol zit en als je er nog bij moet, dan blijf je buiten op de tree plank staan. Moet je er uit doe je de deur vast open, ga je op de tree plank staan en gaat de bus iets langzamer rijden. Je springt er af, geeft een klap op de zijkant van de bus er die gaat er weer vandoor. Ook boven op de auto/bus wordt alles vol geladen. Ze hebben hier geen viaducten dus dan kan je gewoon doorstapelen. Vanmiddag kwamen we door een plaats waar markt was. Nou dat is één grote chaos. Alles loopt en rijd er door elkaar heen. Volgens mij zijn er weinig verkeersregels in Senegal. We kwamen uit bij een mooi hotel. Heerlijk zwemmen, het is hier heet. Ruim 30 graden.

• 24 Oktober 2019 - 06:50

Barbara:

Fantastisch. Wat een ervaring. Wat een prachtige omgeving of park dat hotel. Tenminste ik denk dat dat het is. Succes met de allerlaatste loodjes!

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018