Reisdag 11 - Kustrit - Reisverslag uit Ad Dakhla, Westelijke Sahara van CharLily - WaarBenJij.nu Reisdag 11 - Kustrit - Reisverslag uit Ad Dakhla, Westelijke Sahara van CharLily - WaarBenJij.nu

Reisdag 11 - Kustrit

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg CharLily

15 Oktober 2019 | Westelijke Sahara, Ad Dakhla

Na een zeer winderige nacht hadden we een rit van 589 km voor de boeg. Hij ging van Laayoune richting Dakhla. Een lange saaie rechte weg. Onderweg even onze band laten pakken, hij liep namelijk langzaam leeg. We gingen verder langs de kust. Het leven hier is voor veel mensen heel zwaar. Veel mensen wonen in tenten of krotjes. Als je de kinderen iets geeft zie je stralende oogjes en een grote glimlach. Het is zo fijn om deze kinderen blij te zien met iets kleins. Wat ook op valt is dat er nog veel aan het milieu gedaan kan worden. Overal liggen plastic flessen. Door hier te zijn, zie je hoe goed wij het in Nederland hebben. Vandaag gaan we wild kamperen aan zee. Morgen weer vroeg op, dan gaan we naar de grens van Mauretanie.

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018