Reisdag 10 - Op naar de kust - Reisverslag uit Laayoune Plage, Westelijke Sahara van CharLily - WaarBenJij.nu Reisdag 10 - Op naar de kust - Reisverslag uit Laayoune Plage, Westelijke Sahara van CharLily - WaarBenJij.nu

Reisdag 10 - Op naar de kust

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg CharLily

14 Oktober 2019 | Westelijke Sahara, Laayoune Plage

Vandaag gingen we van Icht naar iets voor laayoune. Een rit van 543 km. We gingen richting de kust. Bij iedere stad is er controle van de douane. Tot nog toe 1 x controle gehad. Onderweg was er weer veel te zien. We zijn ook even in de oceaan wezen pootje baden. De temperatuur was ongeveer 24 graden maar de temperatuur van het water een heel beetje minder. We overnachten in de duinen met de tent. Het was weer een mooie rit.

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018