Reisdag 4 - Spanje naar Marokko - Reisverslag uit Meknès, Marokko van CharLily - WaarBenJij.nu Reisdag 4 - Spanje naar Marokko - Reisverslag uit Meknès, Marokko van CharLily - WaarBenJij.nu

Reisdag 4 - Spanje naar Marokko

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg CharLily

08 Oktober 2019 | Marokko, Meknès

Vandaag gingen we van Sotogrande in Spanje naar Tanger in Marokko. We vertrokken om 6.15 in konvooi naar de haven. Voor de haven moesten we de antenne van de 27 MC van de auto's halen. Daarna de boot op, duurt ongeveer 1.30 uur. Toen we van de boot kwamen door naar de douane. Dat duurt wel even hoor ongeveer 2 uur voor iedereen er door was. Daarna door naar Tetouan. Onderweg de antenne weer bevestigen, geld wisselen, telefoonkaartjes kopen en boodschappen doen. Daarna door naar onze camping In Meknes. Dat was een hele zoektocht. Onze coordinaten waren niet goed. Met 4 teams het uiteindelijk toch gevonden. De verschillen van rijkdom zijn op de foto's goed te zien. In het binnenland zie je veel keramiek en stalletjes met meloenen.

• 09 Oktober 2019 - 11:12

Barbara:

Prachtig. Wat een mooie en spannende reis. Ik vind het zo gaaf om mee te reizen via foto's en verhalen.
    Groetjes Barbara

• 09 Oktober 2019 - 19:26

Netty En Evert:

Alweer een avontuur , maar fijn dat jullie het weer hebben gevonden

CharLily

Op deze pagina is "Team CharLily" te volgen die meedoen aan de Antwerpen - Banjul Challenge in 2019. Deze rally gaat van Antwerpen naar Banjul. De opbrengst van team CharLily voor deze rally zal naar het goede doel "Rescue Baby Gambia" gaan. Team CharLily zal in totaal meedoen met 3 verschillende teams: Gerrit & Hetty - Team CharLily Roland, Berrie & Zwerus - Buurman, buurman & buurman Harry & Jan - ?? Meer informatie kan gevonden worden op de volgende websites. CharLily: www.charlily.nl Rescue Baby Gambia: https://www.rescuebabygambia.nl/ Antwerpen Banjul Challenge: https://www.antwerpenbanjul.com/

Actief sinds 25 Dec. 2018